Stichting Sana

'Wij denken niet vóór, maar mét jou!'

Wat kunnen wij jou bieden?

Nadat we tijdens een intake-gesprek jouw hulpbehoeften hebben vastgesteld, gaan wij intern bespreken of/wie en hoe we jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Mocht hier een positief advies uitkomen, dan zullen we jou nogmaals benaderen voor een vervolggesprek. Dit kan bij ons op het kantoor of bij jou thuis. Tijdens dit gesprek, zullen wij onze visie met jou delen en samen een plan van aanpak op gaan stellen, alvorens wij een zorgcontract op zullen stellen. 


Onze diensten: 


  • Hulp bij de administratie 
  • Hulp bij het vinden van een dagbesteding 
  • Het doen van de wekelijkse boodschappen
  • Hulp bij het vinden van een veilige woonruimte
  • Hulp bij zelfstandig wonen
  • Hulp bij sociale contacten 
  • Hulp bij jouw psychische gezondheid 
  • Hulp bij jouw fysieke gezondheid 


Wij zijn hiervoor 24/7 voor jou beschikbaar en je kan ons te allen tijde bellen of contact opnemen via mail of whatsapp.