Stichting Sana

'Wij denken niet vóór, maar mét jou!'

Wie zijn wij?

Wij van Stichting Sana, zijn een jonge zorgaanbieder met verschillende begeleiders. Hierdoor kunnen wij per persoon bekijken wie het best bij jou past en jou het beste kan coachen. Want coachen, dat is onze werkwijze. Wij zullen jou niets opleggen of vertellen hoe jij je leven moet leiden. Ons streven is om samen met jou, te zoeken naar de beste methode om jou zo goed mogelijk te kunnen begeleiden. Op deze manier zullen we samen een weg inslaan, om jouw leven zo positief mogelijk te verbeteren.

Sana is Latijns voor "beter maken", dit is onze belofte aan jou! Stel jij je open naar ons toe en geef je ons jouw vertrouwen? Dan zullen wij er samen alles aan gaan doen om een oplossing te vinden voor jouw hulpvraag. Zodoende kunnen we samen jou en de situatie waarin jij je in bevindt "beter maken". Wij staan voor kwaliteit en samenwerken. Ben jij opzoek naar een zorgaanbieder, die écht aandacht aan jou besteed, 24/7 voor jou klaarstaat en het beste met je voor heeft? Dat zit je bij ons goed.

Onze Missie & Visie

Bij Stichting Sana is het onze missie, om jou zelfredzaam te maken in de maatschappij. Dit doen wij door middel van coachende begeleiding en wij zullen hierbij ook gebruik maken van jouw eigen vaardigheden en talenten. Deze vaardigheden en talenten gaan wij samen met jou verder ontwikkelen, zodat je uit eindelijk op eigen benen kunt staan.

Volgens onze visie, verdient iedereen in onze samenleving een gelukkig en zelfredzaam bestaan. Ook als je door psychische problemen, een licht verstandelijke beperking of door sociaal-emotionele problematieken hier alleen en zonder hulp, moeilijkheden bij ondervindt. Wij zijn er voor deze mensen, om samen dit doel te bereiken.